זוכה הלוטו המבוגר ביותר באנגליה – בן 87

מסודר לפנסיה: גבר בן 87 מבריסטול שבאנגליה הפך לפני שבוע לזוכה המבוגר ביותר ביבשת שזכה בלוטו אחרי שגרף בהגרלה סכום של 18 מיליון יורו. כך לפי כתבה שפורסמה באתר The Guardian של העיתון הבריטי המפורסם.

הזוכה, ששמו דניס בנפילד, חשף לתקשורת את ההישג הכפול שלו – גם הזכייה וגם גילו המתקדם והמכובד – במלון Gloucestershire בו התארח. התלוותה אליו אשתו בת ה-83, שירלי בנפילד, שקנתה עבורו את הכרטיס הזוכה שהפך את שניהם למיליונרים.

שירלי סיפרה לכלי התקשורת שנכחו באירוע כי הם גילו על הזכייה רק בבוקר למחרת ההגרלה, כאשר הקריאה לבעלה בקול את המספרים הזוכים שפורסמו בעיתון היומי.

מכונית חדשה וסדנת נגרות

כאשר נשאלו מה יעשו עם סכום הכסף המכובד שגרפו לכיסם, ענו כי אולי יחליפו את מכונית הניסאן הישנה שלהם בעלת שלוש הדלתות ברכב קצת מרווח יותר. “אבל לא פרארי”, הוסיפו בסוף בצחוק. כמו כן, אולי הם יעברו מדירתם הנוכחית, שגודלה שלושה חדרים בלבד ובה הם גרים כבר במשך 57 שנה, אל דירה גדולה יותר כדי שלדניס בנפילד יהיה חדר משלו שישמש כסדנה לתחביבו כנגר חובב לעת זקנה. בנוסף, הם אמרו כי ישתפו את בנותיהם, טינה וקארן, בדמי הזכייה, ושהם מוכנים לתרום חלק מהכסף אם זה יעזור למישהו.

לנוחיותכם, מצורף מטה ראיון הוידאו המלא שנערך עם הזוג:

רוצים גם אתם להיות מסודרים לקראת הפנסיה? נסו את מזלכם בהגרלות הלוטו של קלאב פור יו.

נגישות